Strony

7 października 2015

Będzie skalniak!



Witaj!
Dziś czuję, że nieuchronnie jesień zbliża się do moich drzwi. Wieje i zimnawo jakoś. 




A tymczasem w piątek polatałam z aparatem po jeszcze letnio-jesiennym ogrodzie, żeby uwiecznić poczynione drobne zmiany. Po pierwsze, to przybyło mi utwardzenia wokół basenu, bardzo przyda się w nowym sezonie.Do tej pory pompki szukałam gdzieś w trawie!

 
Po drugie, rewolucję przeszła prawa okolica domu, gdzie kiedyś już był skalniak z bylinami ale coś mi się nie podobało więc posadziliśmy tam jakieś mini iglaki. Teraz rósł tam prawdziwy busz! Wszystko wyleciało i mam teraz miejsce na nowe nasadzenia. Będą znów małe kolorowe roślinki. 











Zielone serce ogrodu :)











Skoro jesień, to nie może zabraknąć na stole zupy dyniowej, prosta w przygotowaniu i jaka smaczna!  Na wierzch dodaję troszkę wędzonego boczku, kiełki brokuła lub rzodkiewki i kleksik ze śmietanki!



W następnym poście fotorelacja z krótkiej wycieczki w region Czeskiej Szwajcarii, bajkowe domki tam widziałam! Będą też ruiny klasztoru z XIII wieku.
Poza tym nieuchronnie zbliżam się do setnego postu a więc szykuję już prezenty dla miłych czytelniczek z tej okrągłej okazji! 
Weźmiesz udział? Zapraszam już teraz! Pozdrowionka!!!

31 komentarzy:

  1. Ale piękny ogród, normalnie nie mogę się napatrzeć, masz elewację z klinkieru? Uwielbiam takie klimatyczne domki:) Wszystko zadbane, super! A kostka fajnie położona:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci, tak to klinkier, pomysł męża, który wiedział co się sprawdzi przez lata bo ja chciałam biały domek :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona klinkierem, mieszkam teraz w Niemczech pod granicą z Holandia i tutaj wszystkie domy, bloki są klinkierowe i wygląda to super:) Macie śliczny domek!

      Usuń
  3. Masz cudowny ogród :) Wspaniale prezentuje się na zdjęciach. Zielone serce i aniołki tworzą fajny klimat.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u ciebie , kolorowo i miejsce na basen jakie super :) W takim razie czekamy na setny pościk :) I relację z wycieczki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wpadłaś do mnie, dzięki kochana!

      Usuń
  5. Znając twój gust i zdolności skalniak będzie wspaniały! Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie ale myślę, że na efekt przyjdzie z dwa lata poczekać nim roślinki się zadomowią :), pozdrowionka!

      Usuń
  6. Cudny ogród i ciągle coś sie zmienia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, tak, mój ogród ma już dwadzieścia lat więc bez zmian, domu nie byłoby widać! :)

      Usuń
    2. Dora zapraszam do mnie po nominacje :-)

      Usuń
  7. Oj tak jesień nieuchronnie się zbliża,ale też może mieć plusy...w zależności czy pada czy świeci złociste słońce :)Cudownie masz w ogrodzie,skalniaczek z pewnością będzie rewelacyjny :)Jeśli zorganizujesz zabawę na blogu z wielką chęcią wezmę udział :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kolorów mnóstwo szczególnie, kiedy świeci słońce jest cudnie wokół. Cieszę się, że już stoisz na starcie w mojej zabawie bo będzie coś szytego, coś ceramicznego i malowanego! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Pięknie, pięknie , a wiadomo ogród non stop wymaga zmian , powodzenia pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko pięknie jest w Twoim ogrodzie. Skalniak na pewno będzie wspaniały, a roślinki rozrosną się błyskawicznie :))
    Cudnie wygląda zatopiony w zieleni dom :))
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że Ci się spodobało, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ogród, prześliczne zdjęcia;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny masz dom i ogród, urzekł mnie strumień z kamieni, wygląda bardzo ładnie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz dom jak z bajki, prześliczny! Cieszę się, że tu trafiłam, będę zaglądać i chwytać inspiracje bo sama jestem na początku mojej drogi w ogrodzie, dokładnie na starcie ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się to Twoje miejsce na ziemi.Piękny dom, zadbany ogród, oddający piękno za trud i serce:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ogród! Ja, nieudolną pielęgnacją pozbawiłam się cieszenia się kwiatami hortensji w tym roku ... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ cudny ogród:)) mój w tym roku niestety zaniedbany...ale mam nadzieję ,że w przyszłym roku mu się odwdzięczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak u Ciebie barwnie w ogrodzie. Piękne masz jeszcze roślinki, a przecież już sezon na nie dobiega końca.

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie zastrzeliłaś mnie swoim domkiem i tym co wokół niego!
    cudo cudo cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Domek i ogród to Ty masz prześliczny !!!!

    OdpowiedzUsuń

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!