Strony

4 grudnia 2013

A może wystawa?



Witaj!

Więc tak, jeśli będzie przyjemne miejsce jak na przykład kawiarnia, i do tej kawiarni przyjdą ludzie, zaproszeni i ot tak, i ja tam będę i będę mogła pokazać moje prace to można to nazwać wystawą? 

Jeśli tak, to w sobotę mam wystawę!

Gorączkowo od jakiegoś czasu przygotowuję różne prace, żeby pokazać  co robię. A więc proszę, oto nowa herbaciarka, która powstawała wraz z tacą z ostatniego posta.












I inne prace, które ujrzą światło dzienne. 
















I jeszcze trochę nazbieram w domu jak się rozejrzę.

Ciekawe czy się spodoba ta moja artystyczna strona.

3 komentarze:

  1. Same cudowności!!!! Pięknie tu u Ciebie!!! ( a co do lali, którą chciałabyś posadzić na toaletce - serdecznie zapraszam :0) Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, jestem pod wrażeniem:-) i fascynacją

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za miłe słowa i za odwiedziny! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!