Strony

29 listopada 2013

Pomysł na świąteczny prezent




                                    Dzyń, dzyń, dzyń!

       Czy tego chcemy czy nie, sezon świąteczny chyba już się rozpędza, i choć wiem, że niezbyt  radośnie  tym razem będą te święta u mnie wyglądały, to uległam magii świątecznych motywów i urodziły się takie bliźniaki






Bardzo lubię takie stare angielskie obrazki. Są tak malownicze, że wystarczy niewiele a już robi się słodko i klimatycznie. Cieszy mnie napis, który jest takim dziwnym szablonem, bo wyciętym w folii samoprzylepnej, więc wyglądał na jednorazowy a okazał się łatwy w użyciu i myciu.



Uznałam, że tył pudełka też powinien się jakoś prezentować bo nigdy nie wiadomo, jak w końcu będzie stało i skorzystałam z szablonu „choinka”




Na bokach pojawiły się śnieżynki.





A tak w ogóle to są herbaciarki z trzema przegródkami, w sam raz na świąteczny zestaw aromatycznych herbatek. 

Tylko zapakować i wręczyć komuś kochanemu taki prezent!





Całość wykończyłam odpowiednio czerwoną i zieloną patyną kupioną za 1zł ! Tak! Była promocja latem. No i jak widać użyłam też złotej konturówki.

Jeśli tu zajrzysz to będę bardzo zadowolona i wdzięczna za miły komentarz ok.? Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!