Strony

17 lutego 2015

Kto mi dał skrzydła? Nikt, sama uszyłam.




Witaj! 

     Maszyna furczała ostatnio, jak mnie wciągnie, to rady nie ma! Woreczki na zapachy bardzo lubię, serduszka bardzo bardzo lubię wymyślać i szyć to co sobie będę bronić! 










To są skrzydła anielskie jakby ktoś miał wątpliwość jakąś , choć konia z rzędem temu, kto wie,  jak one powinny naprawdę wyglądać, czytaj, kto je kiedykolwiek widział?
Tymczasem usłyszałam, że bliżej im do wąsów!!!  


 Skoro tak, to proszę, uszyłam inny "model", i któremu bliżej do prawdy?
Swoją drogą czy należy dyskutować z wizją artysty? No właśnie!








Pierwsze nieśmiałe zwiastuny wiosny













12 komentarzy:

  1. Podobają mi się obie wersje:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za odwiedzinki i komentarz! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne skrzydła ale ten igielnik jest rewelacyjny!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. jak można być obserwatorem Twojego bloga jeżeli nie należy się go G+ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcia nie mam! Techniczne sprawy są poza moim zasięgiem, czarna magia krótko mówiąc, nie pomogę Ci, sorry! :(

      Usuń
  4. Piękne koronkowe prace.. skrzydła szyję od dawna, druga wersja bliska mojej. Strasznie lubię takie koronki, a ptaszorki naprawdę urocze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało! Naprawdę, pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wszystko piękne i wiosenne, skrzydła w dwóch wersjach super, dla każdego się coś znajdzie, ale to ostatnie zdjęcie z igielnikiem uwielbiam! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję, że choć pierwsze to nie ostatnie, zapraszam znowu licząc, że coś Ci się u mnie spodoba!

      Usuń

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!