Strony

24 kwietnia 2014

Bierz się do pracy!




Witaj!


          Święta święta i po świętach. Wczoraj zabrałam się ochoczo do pracy i pozaczynałam parę pomysłów ale żeby dzień zamknąć postarałam się skończyć pomysł na dwie  butelki, które same w sobie są ozdobne bo widać na nich jakieś szlify, wyżłobienia więc jakiś czas stały sobie na półce






 ale coś mi się za nudne wydały więc teraz wyglądają tak :























No i czy może być lepszy czas na malowanie jajek jak prawie maj? Nie zdążyłam paru wykończyć przed świętami więc stwierdziłam, że za rok przecież też będą święta i będzie jak znalazł!

 Więc maluję sobie pisanki i wiesz co? Kiedy nie ściga mnie czas to ręka jakaś pewniejsza w pracy z konturówką, mam czas poszperać tu i tam żeby się dowiedzieć jak nie zrobić zmarszczek  przy większych motywach, więc same plusy :). No i pogoda sprzyja pracy pod dachem, pada dziś, padało wczoraj więc nie mam wyrzutów że w ogrodzie chwasty nie próżnują!

Pozdrawiam ciepło w oczekiwaniu na słońce! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam znowu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!