Strony

14 stycznia 2014

Lustereczko, powiedz przecie...




Witaj!
 Lustro, potrzebne kobiecie odkąd zaczyna raczkować, tak myślę. Dziś w równym stopniu korzystają z niego kobiety i mężczyźni, tak myślę. Oj, chyba za dużo myślę, haha.

Miałam dwa w sypialni a to dlatego,że jedno wisiało tam od zawsze i pasowało niezmiennie do wystroju (wygląda na to, że jestem stała w kolorach?!) a drugie kupiłam takie stojące, żeby w całości ogarnąć siebie przed pokazaniem się ludziom!

Stojące nie miało swojego miejsca i przestawiałam je ciągle żeby mniej przeszkadzało, ale wszędzie przeszkadzało, musiałam coś wymyślić. Stanęło na tym, że wiszące zamienię na większe a stojące wyrzucę, sprzedam, dam, (właściwe zakreśl ).

No i zaczęłam szukać odpowiedniego rozmiaru, nie chciałam też na nie za dużo wydawać a więc jak widzisz kryteria były określone i propozycje się ograniczały. I zobaczyłam je w miejscu, w którym szukałam zupełnie innych rzeczy, stało sobie takie długie i wysokie, czyli dla mnie idealne, brązowe, dalekie od  mojego ideału ale oczami wyobraźni już je widziałam w ecru z przecierkami i na bogato rzeźbione! 
No i jeszcze cena! Wołała do mnie, ba krzyczała! Nie przegap mnie! Nigdzie nie kupisz taniej! No i chyba miała rację. A więc tak wyglądało :













Tu zmieniło kolor 




 Dodałam parę szczególików





I już wisi, i jedno wystarczy!



o proszę, lustro pokaże nawet to, co nie planowane, tą toaletkę też sama sobie zrobiłam z brązowej  







I bardzo mnie cieszy, że sama sobie poprawiłam komfort przeglądania .



Jeśli Ci się spodobało, będę się cieszyć, gdy mi o tym napiszesz w komentarzu  ok? dziękuję i pozdrawiam

2 komentarze:

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!