Strony

27 listopada 2013

Powitanie!

Powitanie!

Zastanów się nim odpowiesz na pytanie:
Kiedy ostatnio robiłaś coś po raz pierwszy?
                                    
Ha, to jest pytanie!

Jak bardzo trudno w codziennym zabieganiu i rutynie pozwolić sobie na ekstrawagancję próbowania nowych …czegokolwiek - doznań, działań, wyborów... Trudno, prawda?
Śmiało nawet mogę użyć stwierdzenia –
Powiedz, kiedy ostatnio robiłaś coś po raz pierwszy,
a powiem Ci jakie masz życie!

Pozwalam sobie na te wynurzenia, ponieważ to jest oficjalnie mój pierwszy post na moim pierwszym osobistym blogu!
Witam serdecznie i mam cichą nadzieję, że choć jedna osoba tu zajrzy!

Na początek trochę wiosny tej jesieni. Tak urządziłam sobie mój kawowy zakątek na tarasie. Były to moje pierwsze, gorączkowe próby różnych technik... tak, żeby zrobiło się i sielsko, i klimatycznie.







Stare krzesło zakwitło i różyczkami i surfiniami, wiklinowy kosz też zmienił barwę. 



A tak zagospodarowałam moją starą toaletkę, żeby służyła teraz jako kwietnik.

  



Tace, to wręcz niezbędnik! Jak inaczej podać kawę na taras, żeby nie latać za dużo, zamiast oddać się miłej pogawędce, no nie?
Teraz, kiedy na długie miesiące trzeba zapomnieć
o takich miłych chwilach na świeżym powietrzu, ja już planuję jak tu urządzę w nowym sezonie!

3 komentarze:

  1. sliczne, juz wczesniej Dorotko podziwialam twoje dziela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bede tu zagladala czesto, szukajac inspiracji :) twoj blog zapowiada sie bardzo ciekawie, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam gorąco! Dziękuję za ciepłe słowa, pozdrawiam!

      Usuń

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!