Strony

11 kwietnia 2014

Spójrz zającowi w oczy




Witaj! 

Tak, już niedługo zaśpiewamy Alleluja, znowu, czas tak szybko leci, szczególnie kiedy nie chodzi się już do szkoły :) . W ubiegłym roku właściwie od pisanek zaczęła się na stałe moja przygoda z decoupagem. Oj miałam zapał niebywały do malowania jajek! Te pochodzą właśnie z tego okresu.




 W tym roku nie ciągnęło mnie już tak bardzo w tą stronę a to za sprawą Waszych blogowych dokonań! Tak! Kiedy pooglądałam sobie to co potraficie stwierdziłam, że nie będę się błaźnić moimi pisankami. Nie powiem, jakieś próby mam za sobą, trenuję ale póki nie będę sama zadowolona to na nic cała praca. Ale za to mam niezawodne stadko mojego drobiu bo początkowo były tylko kury i kaczka  ale stadko się rozrasta.















 Bardzo lubię mojego zająca z pięknymi oczami, już przykicał na okno. Poza tym kupiłam prawdopodobnie zwisające bratki więc kwitną również w klatce.













 No i wzeszła mi już maciejka! Będzie pachniało!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!