Strony

6 marca 2014

Tańcowała igła z nitką




 Witaj!
  
Jest takie powiedzenie, że nie zapomina się jazdy na rowerze, śmigania na łyżwach i tym podobnych poczynań, że podobno raz się nauczysz i masz na resztę życia. Co do roweru się zgodzę, próbowałam wiele razy i się udaje, natomiast łyżwy…to już nie było tak jak w powiedzeniu. Skończyło się na złamanej ręce i tyle mi zostało po nauce.

 Ale kiedyś też szyłam i to namiętnie, bluzki, spódnice i inne odzienie i to jeszcze musiało być tak, że rano siadałam do maszyny i popołudniu  już paradowałam w nowym ciuchu przez miasto!
A potem mi przeszło, praca wciągnęła mnie bez reszty, no i wiele rzeczy można już  było kupić więc maszyna poszła w kąt. Aż do tej pory. Nawet nie wiem, gdzie staruszkę odstawiłam, więc kupiłam sobie nową! I po pierwszych próbach, tak żeby się przekonać, czy pamiętam jak to się robi, uszyłam sobie taką oto poszewkę.












 Po drodze dodałam elegancji ręcznikowi doszywając mu gipiurę, a potem powstały  małe ręczniczki dla gości i umieściłam je w koszyczku, który oczywiście też na nowo sama obszyłam. 










 Uszyłam sobie też wielkie serducho i koronkę wszyłam skrzętnie tak jak należy, w szewku a nie po wierzchu, choć każdy rzecz jasna robi jak mu się podoba i tyle w kwestii gdzie ma być wszyta koronka :)


















 Ale to fajna zabawa jest! Poza tym dopadło mnie jakieś przeziębienie więc z chęcią siedzę sobie w domu i tworzę.
I powiem Ci jeszcze coś, jutro robimy sobie dzień kobiet pod hasłem  Jak wszyć zamek? Będzie szycie na trzy maszyny, będzie nauczycielka , która zdradzi nam tajne sposoby na ten wspomniany zamek a sama  z kolei od nas pozna tajemnice decoupage. Mam tylko nadzieję, że zdrowie nie pokrzyżuje mi planów i będzie fajna zabawa! Myślę, że foto relację pozwolą mi tu zamieścić co z radością uczynię. Pozdrawiam gorąco i życzę wszystkim kobietom   Pięknego Dnia Kobiet! A co!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!