Strony

27 stycznia 2014

Home sweet home - moje prace





Witaj!
Pięknie jest, kiedy marzenia zamieniają się w rzeczywistość. Mówię o tym w kontekście nowego wystroju w pokoiku na pięterku, który sobie tak wymyśliłam, i oto prawie wygląda jak z moich wyobrażeń. 
Prawie, znaczy, że parę drobiazgów jeszcze musi przybyć, żeby zrobiło się całkiem przytulnie. Nie uwierzysz jak powiem, że sprawcą całego zamieszania jest niewinnie wyglądający, kupiony za 19,90 „zatrzymywacz” do drzwi , słodziak  taki w białe groszki z ulubionym przez wiele decupażujących napisem   :











 Musiałam go kupić, drzwi do owego pokoju zawsze robią swoje czyli „się same zamykają” , przybiłabym „piątkę” temu, kto w ogóle wpadł na taki pomysł, niby nic, stoi sobie i ślicznie wygląda.I on właśnie mnie zainspirował i zapoczątkował zmiany. W jeden dzień wiedziałam, co i jak zrobię, żeby było w klimacie.

Najdłużej szło mi ze stolikiem a raczej brakiem odpowiedniego.Szukałam w sieci, były ale z reguły koszt wysyłki przewyższał  koszt przedmiotu. I wtedy zajrzałam do sąsiadki, która  trochę handluje meblami i …tadam… mam!I to taki jak chciałam, wysoki, taki do krzesła, z szufladką i cały nieduży, idealny.Czyli wychodzi na to, że ja jak  ten Koziołek Matołek po całym świecie lalala a stolik tuż.



Tak wyglądał jak do mnie trafił, 








Tu pojawiła się dama, którą od dawna chciałam gdzieś mieć
 


Tu, na półce również zamieściłam transfer
 






 Uchwyty mnie zauroczyły













 a teraz jest..o proszę.

 Czeka mnie jeszcze mały regałek ale z nim już pójdzie szybko choć coś czuję, że nie będzie ecru jak wszystko wokół. 

Mam prośbę, jeśli tu zajrzysz, zostaw ślad po sobie, będzie mi niezwykle miło, dziękuję.

4 komentarze:

  1. Skąd ja to znam szuka się, szuka a pod nosem super rzecz sobie cicho czeka na odkrycie. Piękny mebel, bardzo piękny i bardzo delikatny i w ogóle. Super a w pokoiku uroczo i jasno. Pieknie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale! oby więcej spełnionych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Miło mi ,że wpadłaś do mnie i ja mogłam właśnie wpaść do Ciebie i za to własnie lubię internet :) Możliwość poznawania ludzi jest fascynująca a jeszcze takich z pasją i talentem którego pozazdrościć mogę to coś pięknego :) Piękny stolik i w ogóle bardzo przyjemnie jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, ależ pięknie u Ciebie!!! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :))) Piękny stolik i również w moim guście :))) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!