Strony

10 kwietnia 2015

Coś na ślub.



Witaj!

Zostałam poproszona o wykonanie czegoś na kartki ślubne. 


Właśnie, czegoś, czyli coś wymyśl! I się zaczęło! Skrzynka drewniana, która pomieści całą zebraną liczbę kartek na ślubie na pewno będzie za ciężka by trzymała ją w rączkach drobnych siostra panny młodej i świadek ceremonii jednocześnie!  Znalazłam w sklepie sprytną walizeczkę z zameczkiem, uchwytem, ale okazała się jednak za mała. I tak leciał dzień za dniem a pomysłu brak! I przy robieniu wiosennych porządków w pracowni, wpadł mi w ręce porządny karton, który myślę, sprawdzi się doskonale. I oto co wyszło.
























 Tak się składa, że całkiem przypadkiem mogę tą pracą wystartować w wyzwaniu wycinanki, co też czynię! 


Może mi się poszczęści?!
Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, który zechcesz tu zostawić  :)

22 komentarze:

  1. Cudny ślubny kuferek, jak kiedy zdarzy się okazja to zamówię. Mam dorosłą córkę więc okazja zapewne będzie. :) Dziękuję pięknie za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, cieszę się, że Ci się spodobał! Pamiętaj o mnie w razie co! :) pozdrowionka!

      Usuń
  2. Śliczne - Państwo Młodzi na pewno się ucieszą i będą mieli życie usłane różami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło by było, gdyby się sprawdziło prawda? Pozdrowionka!

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł , pudełko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudełko i pamiątka. Lubię przedmioty, które mogą mieć drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, to jest super w decu, też za to lubię tą dyscyplinę :)

      Usuń
  5. Bardzo piękny.....Uwielbiam takie delikatne cudeńka , bez tego ślubnego kiczu i fajerwerków. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak to wdzięczny motyw, jakoś kojarzy mi się od zawsze ze ślubnymi klimatami.pozdrawiam Dora

      Usuń
  7. Śliczne, subtelne i skierowane do tych właśnie a nie innych osób będzie piękną i niepowtarzalną pamiątką. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest taka szansa :), dzięki za miłe słowa Grażynko :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba!!!tak delikatnie i elegancką....brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kuferek taki delikatny i romantyczny. W sam raz na ślub.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo! Bardzo mi się podoba, fajny, romantyczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Poświęcisz mi chwilkę i napiszesz coś od siebie? Blog bez komentarzy jest jak ciasto bez rodzynek :),też można zjeść ale czegoś brakuje! Dziękuję za Twój czas!